May 18, 2013

International Festival of IUJ 2013/IUJインターナショナル・フェスティバル2013

Today, I visited the International University of Japan, located in Minami Uonuma city, to enjoy the International Festival.
I got off at JR Urasa Station.
今日は、南魚沼市にある国際大学に行って、インターナショナル・フェスティバルを楽しみました。
JR浦佐駅で降りました。
My blog is no place to talk about politics, but let me just tell you that a statue of TANAKA Kakuei is located in front of Urasa Station.
私のブログは政治を語る場所ではないですが、田中角栄の像が浦佐駅の前にあるとだけ言っておきます。   
A free shuttle bus service is offered on this special day, which takes you to IUJ in 10 minutes.
この特別な日には無料送迎バスが出ていて、10分でIUJに着きます。 
 
Inside:
内部: 
I arrived at around 13:50. The food booths were to start at 2 o'clock, and they were already crowded with people. 
13:50頃着きました。売店は2時に始まる予定でしたが、もうすでに混んでいました。 
Flyer of the Festival:
フェスティバルのチラシ:
Performance Schedule:
上演スケジュール: 
Layout of the outdoor food booths:
屋外出店配置図: 
To be continued.
続く:

No comments: